Sėkmė neateina per naktį ir jei esate verslininkas, turintis ilgalaikės sėkmės viziją, turite būti pasirengęs atitinkamai pritaikyti savo veiksmus.
Indėlis į darbuotojų fizinę gerovę nėra labai dažnas dalykas įmonės prioritetų sąrašo viršuje, kai „žemiškesnių“ problemų valdymas sugeria didžiąją dalį energijos ir neatrodo, kad tai turėtų tiesioginės naudos bei išmatuojamą poveikį. Tačiau rūpinimasis darbuotojų sveikata ir gerove nėra tik hipsteriškų startuolių sritis. Būti matomam, išklausytam ir jaustis svarbiam - tai pagrindiniai žmogaus poreikiai, visa ko pagrindas.
Jei norite būti puikus ilgalaikis darbdavys, o ne „laikinas kometos blyksnis danguje“, tuomet „Galbūt turėčiau apie tai pagalvoti...“ nepakanka. Tik ne šiandieniniame pasaulyje. Turi būti imtasi realių priemonių.
Tačiau kodėl svarbu rūpintis darbuotojų fizine gerove?
Darbuotojas, kuriuo labiau rūpinamasi, turi daugiau motyvacijos ir energijos
Darbuotojas, kurio kūnas sveikas ir jis neturi jaudintis dėl darbo sąlygų sukelto diskomforto, dirba daug efektyviau. Tikrai bus atlikta daugiau darbų.
Prevencija yra tvaresnis sprendimas
Užsimerkti ir nepastebėti problemų yra viena iš galimybių, bet ar prisimenate tą istoriją, kurią pasakojome iš pradžių? Prevencija yra neabejotinai ekonomiškesnė strategija.
Neskubėkite ir įvertinkite situaciją ir ką dar galima padaryti, kad sumažintumėte ar pašalintumėte priverstinės sėdėjimo pozos sukeliamus negalavimus. Klauskite ir sužinokite tiesiogiai iš asmenų, kurie remiasi tokia praktika. Jei reikia, kreipkitės į specialistus. Imkitės veiksmų.
Gera savijauta padeda būti kūrybiškesniems
Kuo geresnė darbuotojo fizinė savijauta, tuo jis bus kūrybingesnis, bendradarbiaujantis ir lankstus. Pokyčiai įgyvendinami sklandžiau, o gebėjimas susikaupti yra visai kitame lygmenyje.
Ilgalaikė partnerystė
Kiekvienas verslininkas slapčia svajoja, kad jo geriausi darbuotojai niekada neišeitų ir pavyktų išvengti galimų nesėkmių. Gera žinia ta, kad psichinė, fizinė ir socialinė darbuotojo gerovė vaidina labai svarbų vaidmenį šioje partnerystėje ir visame kame, ką darote jūs, kaip darbdavys.
Darbuotojas - prekės ženklo ambasadorius
Darbuotojas, kuriuo gerai rūpinamasi yra ištikimas ir didžiuojasi savo darbdaviu, tokiu būdu padidindamas jūsų įmonės konkurencingumą. Patenkintas darbuotojas yra tikras prekės ženklo ambasadorius (nereikia samdyti influencerių) - jis atspindi pozityvų įvaizdį, kuris turi neįkainojamą vertę darbdaviui.
Ar pastebėjote, kaip kai kurios įmonės sugeba įdarbinti geriausius talentus? Kaip jie tai daro? Ne, tai ne tik atlyginimo dydis. Paslapties sudėtingumas slypi požiūryje, kad fizinė darbuotojo savijauta yra daug svarbesnė, nei galima pagalvoti iš pirmo žvilgsnio.
Grįžkime prie klausimo - ar verta?
Taip, tikrai verta.
Ar rūpinamasi jūsų įmonės darbuotojų fizinė gerove?